PREKIŲ PRISTATYMAS LIETUVOJE
Prekes pristatome visoje Lietuvoje į Venipak paštomatą arba per kurjerį į nurodytą adresą.
🛒 Užsakymas internetu:
- Užsakymus galite pateikti per mūsų el. parduotuvę.
- Apmokėjimas atliekamas elektroniniu būdu (bankiniu pavedimu, kortele ar kita nurodyta forma).
- Pristatymas į Venipak paštomatą arba per kurjerį į nurodytą adresą per 1–3 darbo dienas, jei prekė yra sandėlyje.
- PRISTATYMO KAINOS:
- Pristatymas Lietuvoje visiems akumuliatoriams NEMOKAMAS.
📞 Užsakymas telefonu:
- Galite pateikti užsakymą telefonu:
+370 609 77 599 - Susitarsime dėl Jums tinkamo pristatymo ir apmokėjimo būdo individualiai.
PREKIŲ PRISTATYMAS Į ESTIJĄ IR LATVIJĄ
- Užsakymus galite pateikti per mūsų el. parduotuvę.
- Apmokėjimas atliekamas elektroniniu būdu (bankiniu pavedimu, kortele ar kita nurodyta forma).
- Pristatymas į Venipak paštomatą arba per kurjerį į nurodytą adresą per 1–3 darbo dienas, jei prekė yra sandėlyje.
- PRISTATYMO KAINOS:
- Akumuliatorių pristatymas kainuojančių iki 200€ – 5€
- Akumuliatorių pristatymas kainuojančių nuo 200€ iki 500€ – 10€
- Akumuliatorių pristatymas kainuojančių nuo 500€ iki 800€ – 20€
- Akumuliatorių pristatymas kainuojančių nuo 800€ iki 1600€ – 30€
PREKIŲ PRISTATYMAS Į KITAS ŠALIS
- Galite pateikti užsakymą telefonu:
+370 609 77 599 - Susitarsime dėl Jums tinkamo pristatymo ir apmokėjimo būdo individualiai.
BENDROS TAISYKLĖS
- Klientas, užsakydamas prekes, įsipareigoja nurodyti tikslią prekių pristatymo vietą.
- Prekes pristato Pardavėjas arba jo įgaliotas atstovas. Prekių pristatymo (transportavimo) mokestis yra pateikiamas prieš užsakymą.
- Prekių kiekį ir kokybę Klientas kruopščiai patikrina Prekės perdavimo momentu. Priimdamas Prekę iš kurjerio, Klientas privalo pasirašyti Prekės pristatymo dokumentuose, patvirtindamas, kad Prekė jam buvo įteikta.
- Visas pastabas dėl akivaizdžių Prekių trūkumų Klientas privalo pareikšti raštu priimdamas Prekes. Pretenzijas dėl Prekių paslėptų trūkumų Klientas gali pareikšti raštu ne vėliau kaip per 7 (septynias) dienas nuo Prekių gavimo dienos. Kitaip laikoma, kad preke Klientas patenkintas ir neturi jokių priekaištų Pardavėjui.
- Pardavėjas įsipareigoja Prekes pristatyti užsakyme nurodytu adresu. Jeigu paaiškėja, kad Pardavėjas negali pristatyti Prekės numatytu terminu, jis nedelsdamas apie tai informuoja Klientą. Klientas sutinka, jog išimties tvarka pristatymas gali vėluoti dėl nenumatytų aplinkybių.
- Klientui apmokėjus už Prekes Pardavėjas Klientui el. paštu išsiunčia sąskaitą faktūrą.
- Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės už Prekių pristatymo terminų pažeidimą, jeigu Klientui nėra pateikiamos arba pateikiamos ne laiku dėl Kliento kaltės arba dėl nuo Kliento priklausančių aplinkybių.
- Švenčių metu arba prastomis oro sąlygomis pristatymo laikai gali pasikeisti dėl didelio siuntų kiekio, su kuriuo susiduria kurjerių tarnybos.